* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Naturalne predyspozycje a wybór zawodu2009-02-23 11:22:09Wiele osób wybiera swoje studia i zawód pod wpływem chwilowej mody, kolegów, czy rodziców lub po prostu przez przypadek. Warto by ten wybór był świadomy i podyktowany osobistymi predyspozycjami. |
|
Najserdeczniejsze życzenia2008-12-18 11:56:52Cudownych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnego ciepła i wielkiej radości, pod żywą choinką dużo prezentów, a w gorących sercach wiele sentymentów. |
|
Szkolenia z klasą2008-09-10 11:30:03Rozpoczął się rok szkolny, a już za niecały miesiąc rozpocznie się także rok akademicki na który czekają wszelkie firmy szkoleniowe. To właśnie uczniowie i studenci stanowią główną grupę osób korzystających ze szkoleń i kursów z różnych dziedzin. |
![]() |
Naukowcy nie chcą wyjeżdżać2008-08-04 13:00:19Rządowy pomysł wspierania nauki nie znalazł odzewu. Naukowcy wolą święty spokój niż wyjazdy na staż. |
![]() |
Z ręką na pulsie2008-05-21 13:22:51Trzeba być aktywnym w szkoleniach i trzymać rękę na pulsie, bo konkurencja jest ogromna. |
![]() |
Szkolenia kadry i płace W e b i n a r i u m, Podlaskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.